ÇAYKUR MARKASINI GLOBAL BİR MARKA YAPTIK

Ulusal Çay Konseyi

Genel Haberler
ÇAYKUR MARKASINI GLOBAL BİR MARKA YAPTIK

 Genel Müdür SÜTLÜOĞLU,"ÇAYKUR MARKASINI GLOBAL BİR MARKA YAPTIK"


Çaykur Genel Müdürü-Konseyimiz Başkanı İmdat Sütlüoğlu, “Geride bırakmamıza sayılı günler kalan, 2017 yılı yaş çay kampanyası hasadı çalışmalarımızı ve bu çalışmalarının yanında Çaykur olarak yapmış olduğumuz tüm faaliyetlerimizde oldukça başarılı bir dönemini daha geride bıraktık. Binlerce üreticimizden 2017 yılında yapmış olduğumuz başarılı çalışmalarımızdan dolayı, üretici ve tüketicilerimiz memnuniyet tebrik ve teşekkürlerini iletmektedirler. Teşekkülüm olarak bizlerde bütün üretici ve tüketicilerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz.” dedi. 


Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, “Birkaç yıldır üreticilerimizi mutlu ve huzurlu kılan, ekonomik olarak da refah seviyelerini artıran yepyeni değişim ve dönüşüm uygulamalarımızı hayat geçirmiş olduk. Gece, gündüz demeden uygulamaya geçirmiş olduğumuz bu yenilikleri ve özellikle de yaş çay üreticilerimizin her vesileyle memnuniyetini dile getirdiği randevulu sistem sayesinde huzurlu, verimli bir hasat dönemi geçirdik. Hedefimiz, her hasadın bir öncekinden daha verimli ve faydalı geçmesidir. Çayın Doğu Karadeniz ekonomisinin lokomotif olduğu bilinciyle, hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz. Çayımız aynı zamanda Türkiye’nin de önemli ekonomik güçlerinden biridir. Bu gücümüzü dünyaya göstermek, Türk çayı ve Çaykur markasıyla ülkemizin kalite ve kültür elçiliği yapmak için attığımız adımlar olumlu sonuçlar veriyor. Türk çayı, dünyanın dört bir yanından talep edilir hale geldi. İhracat listemizdeki ülke sayısını bu taleplerle artırmayı hedefliyoruz ve bunun için durmaksızın çalışıyoruz. Global bir marka olma yolunda ilerleyen Çaykur ve ‘’didi’’ markalı yüzlerce ürün çeşitlerimizle yurt içinde ki başarımızın yanında, yurt dışında elde etmiş olduğumuz başarılı ciro ve ihracatlarımızı daha da ileri götürebilecek araştırmalara önem veriyor ve yakından takip ediyoruz. Uluslararası trendleri takip eden bir yönetim anlayışıyla, Türkiye’nin soğuk çayı ‘’didi’’ için bir adım daha attık. Dünyanın ve Türkiye’nin en çok kullandığı emojileri belirledik. Mesajların duygusal, pozitif, kolay anlaşılır şekilde tüketici aktarılmasını sağlayan bu emojileri ‘’didi’’ ambalajlarına uyguladık. Emoji katkısı, ‘’didi’’nin yenilikleri ve dünyadaki trendleri takip ettiğinin, küresel bir marka olma yolunda rakiplerinden geri kalmadığının, risk almaktan çekinmediğinin göstergesidir. Emoji, yurtiçinde olduğu kadar yurtdışında da markanın tanınmasına, büyümesine katkı sağlayacaktır. “dedi.

 

Haber:Bayram Ali KAVALCI

Henüz yorum yazılmadı

Yorum Yaz

Sizde yorum yazın...
Adınız
E-posta
Yorum